Naujienos

Per Juodąjį penktadienį RYO pasiūlė ypatingų nuolaidų — Lapkričio 26 d.

Atgal į sąrašą

Tokių dienų, kai prekybos centrą RYO dėl ypatingų prekybininkų nuolaidų gulte užgula pirkėjai, per  metus būna kelis kartus. Populiariausi – paskutinis metų išpardavimas ir Kalėdų karštinė.  Šiemet, lapkričio pabaigoje, RYO savo pirkėjams kaip tik tokį ir surengė – Juodą, Greitą ir Žvėrišką.  Jis sutapo su visame pasaulyje vykstančiu kasmet siautėjančiu „Black Friday“. 

Dvi akcijos dienas RYO tiesiog ūžė nuo gerai nusiteikusių pirkėjų gausos, ypač – iš Šiaurės Rytų Lietuvos bei Latvijos. Daugiau nei 40 procentų (palyginti su įprasta diena) padidėję žmonių srautai akivaizdžiai parodė PC patrauklumą. Per 26 tūkstančius pirkėjų priėmęs RYO dar kartą įrodė esąs mažmeninės prekybos lyderis Aukštatijos regione – PC akcijos ir atpažįstamos, ir pažįstamos. 
„Apsipirkti į RYO atvyksta ne tik iš Panevėžio regiono, bet ir iš didžiųjų Lietuvos miestų. Tokius pirkėjus vilioja mūsų parduotuvių asortimentas, jie čia randa tai, ko nėra kituose šalies prekybos centruose. Pastebime tendenciją, kad vis daugiau pas mus užsuka ir pro šalį važiuojančių turistų. Taip pat daugėja tikslingai atvažiuojančiųjų apsipirkti iš kaimyninių šalių, – sako RYO rinkodaros vadovė Džiuginta Tamošiūnienė.  – Ypač mūsų prekybos centrą mėgsta Latvijos piliečiai. Juos privilioja geros kainos, o ir atstumas atvykti nėra didelis.“
Šiemet paskutiniojo metų išpardavimo apyvarta palyginanti su praėjusiųjų metų ūgtelėjo dešimtadaliu. Išpardavimo srautas beveik prilygo vidutiniam mėnesio srautui, kai prasideda tikroji Kalėdų karštinė. Ir tai dėl to, kad lojalūs pirkėjai žino, jog RYO niekada nevilioja tuščiais pažadais ir tuščių reklaminių triukų „nebarsto blizgučiais“, kad jie gražiau atrodytų.
„Per juodąjį išpardavimą visi tikisi didelių nuolaidų. Todėl visą dėmesį skyrėme nuolaidų reklamai. Sąmoningai atsisakėme ir papildomų renginių prekybos centre. Šis sprendimas buvo teisingas – didelis srautas pirkėjų patvirtino, kad juos laiku pasiekė reikalinga informacija – didysis išpardavimas vyksta RYO ir nereikia niekur kitur vykti. PC operatoriai liko patenkinti pardavimais“, – pasidžiaugė D.Tamošiūnienė.
Pirkėjai buvo pakilios nuotaikos. Buvo galima įsigyti ir madingų sezono prekių iš naujausių kolekcijų. Daugelis RYO parduotuvių taikė nuolaidas visam asortimentui. Nemažai parduotuvių taikė papildomas nuolaidas net ir nukainotoms prekėms. Specialiais pasiūlymais lepino restoranai.
Per išpardavimą vyko žaidimas, suteikęs galimybę laimėti dešimt RYO dovanų kortelių po 30 Eur vertės. Žaisti galėjo visi, pirkusieji RYO. Žaidėjas turėjo pasidaryti asmenukę su pirkiniu, nuotrauką įkelti į Facebooką ar Instagramą.
 

Facebook